keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Life is not Material - esittely


Ajattelin luoda tänne Bloggeriin blogin, koska olen innokas kirjoittamaan blogia elämästäni. Minulla on entuudestaan blogi Me-naiset sivustolla nimellä Elämän valo. 
Elämän valo oli väliaikainen blogi, jossa kirjoitin perusasioita elämästäni, mutta siinä jäi uupumaan se todellinen blogi, jota pitkän ajan mietin että tekisinkö vai en. No, mutta tähän päätökseen tulin ja tein mielenkiinnolla ja innolla tämän Life is not material blogini. Minulla on entuudestaan kokemuksia blogin kirjoittamisesta kun olen omistanut kaksi aikaisempaa blogia, ensimmäinen blogi valitettavasti katosi johoinkin, mutta ei siinä mitään, monen vuoden harkitsemisen jälkeen päätin luoda Me-naiset sivustolle  Elämän valo - nimisen blogin, en halunnut jatkaa tällä nimellä täällä uudessa blogissa, koska sen tulen myöhemmin poistattamaan tai jätän sen sivuun yksinkertaisesti.

Keksin nopealla pähkäilyllä tälle uudelle nimeksi Life is not material elikkä noin vapaasti suomennetuksi "elämä ei ole materiaali". Perustelen nimelle siksi että elämä on arvokas, jokaiselle eikä sitä pitäisi hukkaan heittää, joten elämä ei ole pelkkä materiaali, jota voi heittää hukkaan.

Tulen tässä blogissa kirjoittamaan hauskoja, surullisia, iloisia jne aiheita mitä keksin elämäni varrelta. Montahan asiaa on heti mielessä ja paljon ideoita tulee olemaankin kirjoittamisessa kun se on yksi lempi-harrastuksiani. Kerron myös tähän alkuun, että olen 20-vuotias nainen ruotsin puolella asuva, mutta "alkulähtöään" suomesta, kaakkois-suomesta. Tällä hetkellä asun mieheni luona Tukholman lähistöllä. Olemme mieheni kanssa kihloissa ja tulevaisuus on meillä yhteisten taivalten kanssa edessä. Tutustuimme toisiimme 2014 deittihuone nimisellä sivustolla, johon eksyin randomi sivuston kautta kiertelemään, kohtasimme chatissa toisemme ja aloimme juttelemaan kaikkea hauskaa ja normaaliakin vakavaa puheenaihetta. Aloimme skypen ja facebookin välityksellä seurustelemaan. Syksyllä  2015 tavasimme ekan kerran kun uskaltauduin laivalla menemään ruotsiin saakka, ensimmäisenä halasimme ja tutustuimme toisiimme, joulukuu 24.12 mies kosi minua rantatiellä ja todellakin sanoin tahdon! Nyt olen asunnut täällä maaliskuusta asti kun halusin elämälleni muuttosta tyhjyydestä ja masennuksesta pois.

Olen koulutukseltani Kokki, mutta en ole kuin vain yhdessä pitopalvelussa työskennelyt koulutukseni jälkeen. Opiskelin 2012-2015 välisenä aikana, jolloin tuli oltua työharjottelussa monessa paikassa, tällä hetkellä olen ollut työtön vuoden ja ensi viikolla pääsen haastatteluun lähihoitajan työhön, joten toivottavasti työ nappaa ja pääsisi tulevaisuuden haaveista ottamaan kiinni.

Harrastan valokuvaamista, sisustamista, kirjoittamista ja ajan kuluksi neulon villasukkia tai lapasia, tykkään erityisesti kissoista sekä koirista, meillä ei ole valitettavasti lemmikejä kuin vain vanhempieni luona on 5 kissaa. Mutta tulevaisuudessa olen ajattelut hankkia Maine coonin ja koiran, mieheni kanssa. Olen hyvin sosiaalinen ihminen, rehellinen sekä avoin. Huonoja puolia minustakin varmasti löytyy, mutta en tässä niitä jaksa kirjoittaa. Kirjoitan myöhemmin itsestäni paremman esittely kirjoituksen, jossa tulen enemmän kertomaan itsestäni, harrastuksista, lempi-asioista jne.

Toivottavasti teille lukijoille tämä on mielenkiintoinen sekä sellainen mitä jatkossakin haluatte lukea ja jättää kommenteja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti