sunnuntai 10. syyskuuta 2017

About me

Tässä blogi kirjoituksessa kerron hiukan itsestäni!  Poistin vanhan "kuka olen?" päivityksen, koska siinä oli miusta vanhaa tietoa ja enkä jaksannut enään sitä muokata, joten ajattelin että uusi on parempi.
Olen 21-vuotias nainen, kotoisin Suomesta Kymenlaaksosta. Asun tällä hetkellä Ruotsissa mieheni luona ja muutin tänne viime vuonna 2016. Olen kihloissa mieheni kanssa (24.12.2015). Opiskelin n. puoli vuotta ruotsinkieltä lisää Sfi nimisessä kurssissa ja lopetin kesken, koska sain töitä paikkakunnan öljyltä, jossa on ravintola missä työskentelen. Olen siis ammattiltani Kokki. Työskentelin viime vuonna jonkin aikaa Hemtjänstinä eli hoitajana, joka kävi asiakkaiden luona. Se ei tuntunnut mulle oikealta alalta ja päätin lopettaa.
Rakastan yli kaiken ruusuja ja sisustamista sekä vauvatarvikeiden ostelua.
Mun huumorintaju vaihtelee tietyissä tilanteissa ja oon aika sosiaalinen ihminen, vaikken nyt silleen someta Facebookissa tai vastaile usein viesteihin. Johtuu siitä, että yritän keskittyä myös olemaan elämässä eikä internetin maailmassa.
Tänn vuoden aikana oon oppinnu aika paljon ja lisää ajan myötä tuun oppimaan asioita. Yks niistä oppimisen aiheista on omavastuu ja aikuistuminen. Aikuistumisessa on se ollut hienoa, että osaa päättää vaikeimmista asioista. Toki paljon on ollut niitä rankkoja päättöksiä.
Oon hauska persoona myös kuten juuri kirjoitin niin huumorintajua on jokaisessa tilanteessa, riippuen puheenaiheista.
Mua on aika rankasti kiusattu, mut en silti ole lannistunut..

En keksi enempää kirjoittaa itsestäni, joten kyselkää ihmeessä jos on jotain kysyttävää! 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti